Proizvodnja > RECIKLAŽA

  • EKSTRUZIJA
  • ŠTAMPA
  • KAŠIRANJE
  • KONFEKCIJA
  • REZANJE
  • RECIKLAŽA

Neadekvatno deponovanje najčešći je problem vezan za PE vrećice/ambalažu i posljedica je ljudskog faktora - bilo da je u pitanju nedostatak označenih mjesta za odlaganje ili nepostojanje navike odlaganja na označena mjesta.Primarni aspekt od koga polazimo u našem poslovanju jeste zaštita životne sredine. Ovo se manifestuje kroz niz aktivnosti gdje reciklaža zauzima primarno mjesto. Reciklaža je proces kojim se korištena folija i vrećice prerađuju i vraćaju u upotrebu u obliku regranulata. Time se sav prikupljeni material bilo da je otpadna folija, tehnološki otpad nastao u samom procesu proizvodnje, ili korištene vrećice, deponuje i preradi u upotrebljiv regranulat čime uveliko doprinosimo zaštiti životne sredine. Ovime se eksploatacija sirovine svodi na najviši mogući nivo a reciklirana folija i nakon upotrebe 
može ponovo da se reciklira.

Investicijom u najsavremeniju liniju za reciklažu renomiranog Italijanskog proizvođača “PREALPINA” ostvarili smo preradu od čak 350kg otpadne folije na sat. Dobijeni regranulat koristimo za proizvodnju vreća za smeće i građevinske folije.

Galerija slika

Is that really a wrong thing? As far as I'm concerned, not at all; so long as replica watches uk athletes are not seeing the watch purchases as investments. If they view it like most of us WIS do, in the light of replica watches uk enjoying a luxury item and helping them with their sense of style, how can one argue with that? Watches from Hublot, while polarizing to many collectors, are natural to those, like replica watches uk affluent athletes, who are first getting into watches. Why? Well, Hublot replica watches uk watches are not that common (at least not when compared to some other names like rolex replica uk, or Omega, or Breitling), yet have a variety of offerings covering a wide range of replica watches sale options as well as novel materials that rolex replica make for the possibility of one finding his/her favorite model for self-expression, while not having to give up the "statement-factor" that comes with such an instantly recognizable brand.